fraukoncz 2011.11.21. 03:32

24 óra...

...és indulunk. ez már tehát a hajrá, amit még intézni kell, arra csak a hétfő maradt.

telefon és internetügyben a bob (bob.at) tűnt a legjobbnak, így valószínűleg olyat veszünk telefonszámnak és internetnek egyaránt. elvileg polcos termék, tehát nem kell rögtön szerződést kötni, így nem baj, hogy még nincs kinti címünk.
a kártyás telefon (készülék nélkül) 14,9 Euro és ez már tartalmaz 100 egységet is. ha utána feltöltöm meg regisztrálok, akkor lehet csomagot választani, és én pl olyat fogok, hogy havi 10 euróért 1000 perc és 1000 sms országon belül díjmentes.
ez pedig azért jó, mert regisztráltam az http://www.actionvoip.com/en/index.html oldalon, és így például 7,5 Ft-ért tudok majd magyar mobilt hívni.
ez egyelőre elmélet, mesélem majd a tapasztalatokat, ha használtam.

szép vasárnap volt a mai, voltam otthon, elbúcsúztam anyutól, Anna átcuccolt hozzám már szinte teljesen, aztán ittam forralt bort Vácon (és templomban is voltam képzeljétek!!), meg Budapesten is várostnéztünk, aztán meg itthon pakoltam.
szóval mozgalmas nap volt, nem volt időm kétségbeesni. :))

most megyek, és búcsút veszek pár hónapra az ágyamtól is, remélem vigyáznak majd rá!!
:)
 

jóéjt budapest, legközelebb tavasszal virrasztok neked!

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskacsafurdich.blog.hu/api/trackback/id/tr53399652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása