először is tehát 10 órát aludtam, tehát végre boldog reggelre ébredtem 10 körül. :)
aztán meg átgondoltam, hogy mit kellene ma csinálnom, hiszen ez az egyetlen szabadnapom a héten, szóval a hatékonyság fontos. 
az van, hogy én így még nem szerettem hétfőt sose! :)

az első programpont a kajálás lett volna, de mivel az a hotelben van, és 7-9ig, aztán meg ebéd 11-12ig, egyik se volt igazán reális.
így ettem egy balatonszelet (!), aztán elindultam kukafelfedezőútra.
merthogy itten az van, hogy szelektíven kell gyűjteni, de tényleg. ha mégsem, akkor megbüntetnek 50 eurra.
én otthon is szelektívezek, nem okozna gondot, ha:
- nem egy darab kisméretű papírkosár állna rendelkezésünkre
- és nem azután tudtuk volna meg azt az infót, hogy tele lett.
szóval fizet a halál, gondoltam magamban majd elpasszolom egy nyilvános kukába, és aztán már szelektívezünk jókislány módra.
nos, ez egy kis falu, tele szállodával de hamutartón kívül nem találtam semmit se. ott meg azért furán mutatna a magunk kis háziszemete... bár már ott tartottam, hogyha még fél óráig nem találok egy szakadék kukát, akkor begyömöszölöm a legkevésbészimpi hotel álló hamutartójába. :))
nade sétáltam, sétáltam aztán egyszercsak egy réten lettem, amit a hegyek vettek körül, és volt jeges patak is. ez azért fura, mert én kabát nélkül voltam, olyan meleg volt, de a pataknak hidege volt mégis.
csináltam képeket, merhátmégis, íme:

 

közben nagyon vidám voltam, sütött a nap - ahogy láthatjátok - és zenét hallgattam, amelyet énekeltem is, és mozogtam is rá... a szeméttel a kezemben.
tisztára mint egy fura Heidi.
és hát meg is szólítottak, hogy biztos helyi vagyok (?!), és hol van a mittommilyenSee. mondom nem tudom. dehát, nem itt lakom?
és akkor esett le, hogy szeméttel a kezemben esélytelen vagyok, úgyhogy mondtam, hogy csak nemrég költöztem ide.. :D

aztán találtam végre 1 azaz egy darab kukát szabadon, és jól meg is oldottam az 50 eurós büntit.

irány a bolt, vennem kell feltöltőkártyát, meg nejlonokat, hogy legközelebb ne kelljen szórakoztatnom a járókelőket az "itt a kuka, hol a kuka" játékkal, hanem lehessünk szelektívek.
képzeljétek el, hogy teljesen egyedül sikerült is mindezt megtennem, és kártyával is fizettem, és csak nagyon kevés hülyeséget vettem.
hazafelé találtam egy kissrácot, aki épp játszott az udvaron, mint szoktak. nade a játékai nem voltak hagyományosak, úgyhogy lefényképeztem nektek, ím:

aztán hazajöttem, és telezacskóztam a szobánkat. szép látvány. :)
ééés elkezdtem buzizni a telefonomat, ami olyan nyelven beszél hozzám, amit nem ismerek. hívtam számokat, küldtem automatákra válaszokat és igazából nem értem, hogy hogyan, deeee sikerült megrendelnem az 1000 perces csomagot, ami tényleg úgy működik, ahogy hittem!!!
ez azért eredmény, mert ugye német szavak és leírások alapján hittem dolgokat, pedig én ezeket nem értem. de és mégis.
szóval boldogság volt nagyon, ki is próbáltam, és tényleg így van.
tehát mostantól vagyok telefonon is elérhető kb, mivel meg tudom oldani, hogy net nélkül beszéljek magyar mobillal 12 Ftért percenként!!
igen boldog voltam, és közben hazajött Szilvi is pár órára (neki most ilyen megosztott napjai vannak), ééés elindultunk a bankba.
és hát, képzeljétek, lett osztrák bankszámlánk, bankkártyánk pedig egy hét múlva lesz.
úgy volt, hogy én angolul kérdeztem, ők meg németül válaszoltak, és:
- értettem mizu
- ők is értettek engem
ez elég szép eredmény szerintem.
amúgy sparkasse, csomagnevet nem találtam seholse, asszem 10 eur a havidíj, de semmilyen egyéb díj nincs, és bármelyik ország bármelyik atm-ében veszek fel pénzt, ingyenes. és elég volt egy személyi hozzá, merthogy azt bemondásra elhitték, hogy a Doh'chfirstben dolgozunk... ezért az van, hogy amíg nem kapjuk meg a kártyát, addig szeretnénk maradni a Doh'chfirst állományában... remélem anita se lesz ellene... :)
úgyhogy igazából most azt gondolom, hogy igazán menő dolog ilyeneket csinálni olyan helyen, ahol nem ismered a nyelvet. :)
meg most tényleg az van, hogy kirándulásnak fogom fel az egészet.
a szabadnap jóóó, nagyon jóóó. ;)

szóval a nap hátralévő részében még bementem a hotelbe vacsorázni, és előtte és utána telefonáltam boldogan. :)
és hamarosan lesz netem is!!
alakul ez, alakul.

persze azért nem minden tejfehér, mert a nagy és felszabadult séta közepette felfigyeltem a krampuszos szarság plakátjára, miszerint (amúgy idén először) nem ötödikén lesz a haddelhadd, hanem 3-án.

nyilván, hiszen akkor dolgozom.
és szeretnek is ott nagyon.
tehát nem fogják mondani a krampuszkáknak, hogy mi vagyunk az új arcok, különösen ééén. nem, biztos nem.
azt beszéltük Szilvivel, hogy mit csináljunk, amitől ők ijednek meg.
nem találtunk semmit se, de abban maradtunk, hogy olyanokat mondunk majd, hogy schwineflu,  meg hogy háegyenegy, illetve hogy háájncenájnc, de ez egy nyelvtörő is egyben, és sokáig tart, addigra már rég a földön leszünk, és milyen szar utolsó mondat ez már..
úgyhogy minden ötletet nagyon nagy örömmel veszünk, hogy hogy éljük túl a szombatot...

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskacsafurdich.blog.hu/api/trackback/id/tr843420176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vic1981 2011.11.29. 22:13:59

Azért nem annyira néz ki szarul.
Ez a Winterwanderweg mit jelent? Gyönyörű szó, nagyon tetszik. :)
Krampuszok ellen ajánlom a sósavat.

keva217 2011.12.01. 11:12:00

tényleg! egyszerűen spricceljétek le őket!

fraukoncz 2011.12.01. 19:47:25

tényleg nem néz ki szarul, sőt. igazán szép és egyelőre nem uncsi. már a táj. a hotel már az (de még mindig nem találok A-ból B-be egyszerűen).
a winterwanderweg nemtommit jelent, és a környezetem se. :)
a sósav meg nem rossz ötlet, csak tudjátok, minket büntetnek meg...
ezért hát a jelenlegi terv az, hogy beállunk közéjük! valahogy megszerzem valamelyik gúnyát, és legalább következmény nálkül verhetem el anitát!! :D
süti beállítások módosítása