na.
ma tökjó napom volt. se anita, se a férje nem volt benn, és elég jó volt a hangulatom is.
pl 5:15kor felédredtem magamtól!!
nem, én se értem; mindegy.
aztán reggeli előtt menetrendszerűen leizzadtam a porszívózástól és közben bemásztam egy olyan helyre, ahova nem kellett volna. fender papáék reggelijének kellős közepébe porszívóztam be magam, ugyanis követtem az üvegdarabokat (szerintem valaki rituálisan megszabadul minden nap egy teljes pohárkészlettől, de ez most mindegy). említettem már, hogy vidám voltam. ismertek, olyankor kretén vagyok, így hát énekelgettem, fura fejeket vágtam és csak UTÁNA néztem körül. nem voltak feldobva a performansztól, úgyhogy gyorsan hátráltam. de egyelőre állományban vagyok, talán nincs para. :)
aztán ma a németből idevándorló, mert itt jobb fizetést kapó (!!) katharinával voltam.
ő egy állat, bár ez egyértelmű, hisz német.
akármit csináltam, mindig csak azt mondta, hogy müssen ein bisschen schneller. hát anyád. amúgy kedves, meg beszélgettünk is, már amennyire lehetett (én nem tudok németül, ő meg beszélni nem szeret), de igazából pontosan úgy haladtam én is, ahogy ő, szóval nem voltam lassú.


ésés bréking nyúz; megkaptam az első borravalómat, ami 5 eur volt. igazából nem nekem szólt, de katharina rendes volt, megosztotta velem, merthogy segítek (ez másnak eddig eszébe se jutott amúgy). és képzeljétek a vendégek még kis levélkét is írtak neki! ez elég kedves dolog.

aztán nap végére leköröztem jól, hogy márcsakazértis. (persze ez egyre kevésbé jelent alapos takarítást...) maajd a nap végén kiderült, hogy ő igazából egy buzgómócsing. hátkösziszépen, alig állok a lábamon. :)


viszont álmos is vagyok, de már késő van, és holnap Anita lesz a boss... hmmm, jól hangzik...
kíváncsi vagyok mi vár rám...
ja, és ma képzeljétek el, hogy a kedves lakótársam azzal lepett meg mikor hazaértem, hogy vett egy új vízforralót (az előzőt ugye kinyírtam) és csinált is vele friss meleg teát. tökjó volt.

meg az se volt rossz, hogy mostunk és szárítógépeztünk. majdnem minden száraz lett, de mindez a sorbanállással együtt olyan 6 óra alatt sikerült, ami brr kicsit.
meg roppant izgi a szennyessel és a tiszta ruhával egy szemeteszsákban utcán közlekedni (másik házban van a dolgozói mosoda).

na, ennyit mára, puszilok mindenkit, holnap meg drukkoljatok lécci!
:*

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskacsafurdich.blog.hu/api/trackback/id/tr103423620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása