fraukoncz 2014.04.16. 23:47

képes bemutató

Kick, 2 és fél éves purmerendi lakos, aka legkisebb.

(kertészkedik)

IMAG0365.jpg

Milan, 8 éves purmerendi lakos, aka legnagyobb.

(hokiedzés szünete, ahol anyu öltözteti, ő meg közben iszikeszik)

IMAG0378.jpg

a hokiklub. sose hittem volna, hogy egyszer része lesz az életemnek egy hokiklub. de pedig igen.

IMAG0377.jpg

a biciklim!!! nekem lett véve, és holland, és nagyjából gyerekméret. :D

egy öreg nénitől vettük meg, mert neki elmúlt a térde. és én már tudom, hogy hogy múlt el a térde. ugyanis féket csak nyomokban tartalmaz.
és azért nincs még nagyobb, teljesebb kép róla, mert ez is úgy készült, hogy közben arra vártam, hogy Kick mikor méltóztatik abbahagyni a biciklim szerelését, és hajlandó beültetni magát a gyerekülésbe, hogy hazamehessünk végre.

IMAG0379.jpg

balról Finch (mindjárt 7 éves purmerendi lakos, aka problémás), Kick, Milan.

itt még kedves a játék, így én is fényképezhetek... :)

IMAG0372.jpg

itt épp elbújnak előlem, ugyanis én vagyok a szörny, aki gyerekeket eszik. őket.

nade a kanapé az ház.

IMAG0369.jpg

napom legszebb része a szünetig, ugyanis a reggelim kéremszépen. csend van és nyugalom. még cigizhetek is. :)

IMAG0373.jpg

épp rettegnek, hogy lecsapok. pedig a kanapén tilos.

IMAG0367.jpg

hát. Milan oroszlán nyert.

IMAG0358.jpg

alvás a trambulin.

IMAG0345.jpg

a következő körben Kick oroszlán, vagy másnéven a bébioroszlán nyert.

IMAG0357.jpg

kemény az élete egy nagytesónak... :)

IMAG0346.jpg

 

mondom.

IMAG0339.jpg

itt épp a kecskének (!!!?!?!?!?) adunk vizet. 98adszor. csak aznap. délután.

IMAG0335.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskacsafurdich.blog.hu/api/trackback/id/tr456044928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása