fraukoncz 2011.12.24. 10:56

1 hónap

! ezt még tegnap írtam, csak nem tudtam megjeleníttetni. így az időhatározók ennek függvényében értelmezendők. !

tegnap, a reggeli munkánál nem volt zavartalan a légkör, mivel van egy magyar és nagyon fura lány, aki elég flegma Frau Steinerrel, és hát ennek meg is volt az eredménye, hiszen azóta kiharcolta magának a kicsit több figyelmet, ami nem minden esetben pozitív. hát neki például most nem az. úgyhogy szerintem tegnap eldöntötte, hogy felmond, csak még nem tette meg, de napok kérdése. értem, hogy nem jó neki, meg sajnálom is kicsit, de nem tudok és nem is szeretnék ezügyben tenni semmit se. majd legalább lesz hely Szilvinek, ha jönne.


a nap további részében pedig Gergővel dolgoztam együtt. és azon túl, hogy ő, mint szobalány már vicces tény, sokat ökörködtünk is, és így igazából nem is vettük észre, hogy letelt a munkaidő. közben azért elfáradtunk, és jó ötletnek tűnt, hogy elmenjünk boltba és vásároljunk piát. úgyhogy megint van egy hétdecis jégerem. tökjó. ittunk is belőle kicsit, meg áthozta a gitárjáááát, úgyhogy hallottam gitárzenét. és ez nagyonnagyon jó volt. a zene meg a sok tea hiányzik utánatok a leginkább.


aztán megnéztünk egy filmet, és én régi jó szokásomhoz híven belealudtam, és reggel kelnem se kellett, mert nekem a freitag mindig tényleg freitag, merthogy ez a szabadnapom sálálá.


ma volt még karácsonyi ünnepség is, ahol ittunk pezsgőt (ez újév óta blőá még mindig) illetve kaptunk ajándékba piát még, hogy ne legyen kevés áprilisig. :) merthogy munka lesz bőven állítólag, holnaptól például teltház lesz.
és őszintén kíváncsi vagyok azokra az emberekre, akik hotelben ünneplik a szentestét. de komolyan. nekem ez ugyanis nagyon fura. nem értem, ez miért jó.
nem akarnak karácsonyi nagytakarítani? vagy főzni? mert ugye itt az ünnepi ebéd meg vacsora a séf munkája, véletlenül sem az otthon megszokott jókaja. vagy az ilyen emberek amúgy se főznek?
szóval kíváncsi vagyok.


találkoztam ma a Herr Direktorral is, aki tök kedves volt, mondta, hogy örül hogy lát, jól érzem-e magam, megért-e e a váltás, meghogy sikerült-e nyugiban lelépnem onnan. hát ez utóbbiról nyilván nem beszéltem nagyon sokat, csak azt mondtam, hogy meglepődtek, de végülis megegyeztünk a félhavi bérem fejében, hogy eljöhetek...
aztán meg elmentünk boltba, fényképeztem megint, ééés vettünk egy fenyőágat 2 euróért.
mert Anita (a szobatársam, nem a sátáni korábbi anita) hozott karácsonyfadíszeket is, meg szaloncukrot is.

szóval azt itthon szépen feldíszítettük, így a vártnál sokkal több karácsonyi hangulat lett a lakóhelyemen. :)

mondjuk élvezni sok időm nem lesz azt hiszem, mivel ugye minden nap dolgozom/dolgozunk. holnap ráadásul meg spätdienstes vagyok, ami este tízig jelent ügyeletet. ezt én kértem, mivel legutóbb nem nagyon volt lehetőségem megtudni, hogy ez mit is takar, mivel nem történt semmi se.

de holnap Anitával leszek ügyeletben, és azt beszéltük, hogy majd felmosás közben énekeljük, hogy ó tannenbaum karácsony alkalmából.
este meg nézünk magyartévén olyat, amit adnak, és ennyi is a szenteste.


viszont ez azt jelenti, hogy a szentestés távkommunikációt kettő és öt között tudom megejteni az érintettekkel.


na, de ennyit mára, ugyanis készülnöm kell, hiszen pont ma dolgozom 1 hónapja külhonban, és mennyi minden történt velem ugye, úgyhogy meglátogatunk egy közeli helyet, és gondolom iszunk.
hmm, alkesz leszek vajon lassan?
ide jövünk, pont olyan pici, mint amilyennek látszik. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskacsafurdich.blog.hu/api/trackback/id/tr403493004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása