először is:


remélem mindenkinek szép meg boldog volt a karácsonya!
hiányoztok, és legközelebb ilyenkor nem leszek távol tőletek, mert nem jó. jó?


aztán meg.


a lány, akiről írtam, hogy szerintem napok kérdése, és felmond; másnap felmondott. de nem sajnálom nagyon, mert szegénykém az a típus, akitől az embernek megfájdul a feje, annyit panaszkodik. és nem is okos vagy vicces. szóval jobb lesz neki is, nekünk is.
14 nap a felmondási ideje, azt letölti, és aztán megy. a helyére nem biztos, hogy vesznek fel embert, de ha igen, akkor remélem a Szilvit, és remélem neki is olyan jó lesz itt, mint nekem.


amúgy elég nagy a jövés-menés a kollégák között, pl volt egy olyan lány, aki Gergővel jött, és másnap felkelt, beverte a fejét a plafonba (tetőtéri a szoba), letört a foga, majd úgyvélte ez egy jel, így felmondott. :DD szegénykémnek biztos tök rossz, meg fájt is, de ez szerintem annyira vicces! :)
a herr direktor meg már kérdezte tőlem, hogy akkor a barátnőm is átjönne-e, én meg mondtam, hogy igen, de csak ha meg tudja várni a felmondási idejét, mert neki kell a pénze. mondta, jó, csak gondolkozik. :) szóval még nem tudom, hogy mi lesz.


24-én este ügyeltem a szobatársnőmmel, és nem volt igazán sok feladat.
volt egy szoba, ahol össze kellett raknunk egy műfenyőt, meg feldíszíteni a szobát.
aztán egy másikban meg gyümölcslevet kellett volna kiszednünk a padlószőnyegből. az vicces félóra volt, mivel a szenteste meghittségéhez elengedhetetlen, hogy mi, akik négykézláb súroltuk a szőnyeget, kínunkban röhögve énekeltük hogy ó tannenbaum, a vendégek meg nézték. :DD


25-én egyedül dolgoztam, és tök jó volt, a munka meg kevés, és már kétszer is mondta a főnöknő, hogy legyek lassabb (!!), mert nem kell úgy rohanni, csak nyugodtan.
szóval itt tényleg egész más a hangulat.


ma meg hoztam a formám.
felkeltem időben, felöltöztem, lementem, és egészen véletlenül néztem rá a beosztásra, ahonnan is kiderült, hogy én ma szabadnapos vagyok.
tehát az egyetlen olyan napon, amikor végre alhatok, 5:50kor keltem. nyilván.
de jó nap volt ez így is. kérdeztem a Frau Steinert, hogy akkor ma télleg szabad vagyok, vagy dolgozzak esetleg? és tök kedves volt, mondta, hogy ma szabad vagyok, és pihenjek meg sétáljak, és legyen szép karácsony másnapom.


közben Gergő már a harmadik szobájába költözik át, mert mondják neki. nem örül szegénykém, úgyhogy mentem segíteni neki pakolni, mert most ráadásul a másik épületbe, a Kaiser Villába kell átköltöznie, aminek azért sem örül, mert ott nincs net, és állítólag tök félelmetes szellemkastély. de elvileg ez csak ideiglenes, mivel most teltház van, és kellenek a szobák a vendégeknek, és ő olyanban lakott, ami vendégszoba is.


aztán aludtam, meg mesét néztem, sajnos olvastam híreket is otthonról, az nem esett jól, aztán ettem, aztán sétáltam egy nagyot. és feltöltöttem az osztrák kártyámmal automatán (német nyelven) a feltöltőkártyás osztrák mobilomat, ez büszkeség. meeg megnéztem a sífelvonót is, kicsit barátkoztam vele, meg az árakkal, és próbáltam kitalálni, hogy ha én nem síelnék, csak felmennék meg vissza, az mennyibe kerül és vajon hogy hívják... hát itt még nem teljes a siker. illetve vettem egy ásványautomatából (pont olyan, mint otthon a rágós, csak itt követ kapsz és nem tudod előre, hogy milyet), éés hegyikristályt kaptam.
illetve! képzeljétek, itt az van, hogy a bolt ma nyitva volt! meg az intersport is. tehát az országban, ahol egy sima vasárnap már a teljes halállal ér fel, karácsony másnap 14-18ig vehetsz sílécet és kenyeret...


séta közben fényképeztem is, és ezeket meg is mutatom nektek jól, íme:

például, hogy ilyenem lesz majd:

vaaaagy ilyenem:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

vaagy esetleg ilyenem:

és aztán kiderült, hogy ilyenem kicsit tényleg elég hamar lehet, ha a tulajdonosi jogviszonyokat nem nézzük nagyon szigorúan, mivel itt lehetnék nyáron, mert ez a kaiservilla!! 

és nem is tűnt szellemkastélynak.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

végül pedig a szálloda meg a szállás ma ilyen:

ja, merthogy lassan tavasz lesz, kicsit elkezdett olvadni a hó! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kiskacsafurdich.blog.hu/api/trackback/id/tr223497490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása